duminică, 6 aprilie 2008

Barfly sau cum sa dansezi 'cu oile' la inghesuiala

Pentru ca vineri seara, cand as putea iesi in oras, nu o fac, prietenii mei aleg sambata, pentru ca e mai comod pentru ei. Ma supun. Daca acum o saptamana eram oripilata de ce am vazut in Club A (nu mai fusesem de aproape un an), sambata asta am ales Barfly-ul (cel nou).
DJ Vasile (Bono) a fost gazda. Dupa mediatizatul interviu din mai putin mediatizatul cotidian Cotidianul., de care prietenii mei s-au entuziasmat excesiv, am fost incantata sa ascult piese U2, Doors, Rolling Stones, Duffy, Simple Minds, dar si ceva din muzica pentru copiii astia, cam retardati, emo se numesc, care au chipurile o emotivitate. Care o fi aia si in ce consta, pe strada nu am vazut-o, pentru ca in alta parte nu cred ca se manifesta pustii. Am observat in schimb coafura si insignele. Asta e de baza. Lasand la o parte patura asta infima, Barfly e chiar un club unde vin tineri acceptabili. Daca nu ai masa rezervata nu e chiar placut. Atmosfera devine incinsa pe la ora 1.00, nu mai e loc sa te misti (abia am gasit iesirea la plecare, asta dupa un slalom printre ahtiatii dansatori). Daca sora mea spunea ca in Grande Comandante e aceeasi muzica ca acum 10 ani, in Barfly e aceeasi ca in recent desfiintatul Bar...fly, dar buna. E si aici un inceput de fitza. Incep sa vina tinereii cu multi bani, cei care lucreaza in companiile (alea care conteaza) la moda. Mai vezi cate un nostalgic. Pana si DJ Vasile e acu DJ Bono si a uitat cand 'dansa cu oile' in Vama. Dar, poate sunt eu cam pretentioasa si vreau naturalete. Totul se schimba, dar nu in bine.

Un comentariu:

Anonim spunea...

desi nu ma pricep sa comentez in privinta culturii muzicale a dj-ului, pot spune cu siguranta ca si-a ales propriul nume in detrimentul celui "de scena" acum cateva luni bune...prin urmare...intai a dansat cu oile ca dj bono..si abia ulterior s-a autointitulat dj vasile.