vineri, 28 noiembrie 2008

Primul tango la Bucuresti

Gotan Project la Bucuresti a fost show-ul demential al sfarsitului de noiembrie. Influentele electro si house amestecate cu tangoul argentian si ritmurile africane, pigmentate cu imagini din "Pianistul", dar mai ales miscate de doi dansatori într-un balans erotic si exotic, au facut ca cei 3.700 de spectatori sa aplaude energic dupa fiecare piesa. De data asta am avut placerea de a vedea concertul din primul rand. Nu e chiar cel mai bun loc din sala dar a meritat sa-i vad pe cei 6 barbati si 6 femei pe scena de la Palatului. Eleganta a fost cuvantul cheie al serii. "Pour nous le tango est une musique tres elegante!", au declarat cei trei de la Gotan la conferinta de dinaintea concertului. Sunet, muzică, culoare. Primele patru piese le-am ascultat de dupa un paravan din panza, pentru ca la a cincea melodie sa cada, dupa dansul celor doi balerini. Melanjul de DJ, house şi tango este reteta succesului pentru Gotan Project. A fost primul concert din turneul mondial ce va cuprinde Paris, Atena, Berlin, Barcelona, Amsterdam, Milano, Roma, Lisabona, Londra.

Un comentariu:

BucurestiRomania spunea...

BUNA! Ma numesc Laura ,am ajuns pe blogul tau cautand cuvantul "Bucuresti" si m-am gandit sa-ti scriu .Am facut un blog despre Bucuresti , noutati, stiri sociale, mondene,muzica noua etc..
Sunt la inceput cu blogul si m-am gandit sa te rog daca ma poti adauga in blog roll sau oriunde poti tu pe site .
Un link cat de mic ma ajuta foarte mult.Merci!
Laura www.bucurestiromania.ro