luni, 26 mai 2008

Balcicul in mai




















Am fost cu adevarat fericita in ultimele doua zile, si asta pentru ca am fost invitata la Balcic. Muzeul Cotroceni a organizat un colocviu de Istoria Artei... si actiunea s-a incheiat cu vizita la castelul Reginei Maria de pe malul Marii Negre. Dupa ce (in prima zi) am colindat cateva ore prin Nesebar, orasul muzeu, cum este denumit in albumele pentru turisti, sambata am petrecut-o la Castel. Feerie! Sa admiri marea de la inaltime, sa stai pe tronul Reginei, sa bei din vinul "Ducessa"..., nu povestesc cum a fost, trebuie sa mergi acolo. Daca ajungi in Vama Veche e pacat sa nu mai faci inca 50 de km ca sa vezi ceva cu adevarat extraordinar, intr-un oras mult mai ieftin, chiar mai ieftin decat Vama. Un oras atat de calm, cu casele in trepte, intr-o liniste tulburata doar de valuri. Merita si pleci mai bogat, nu doar mai plin de bere.







Un comentariu:

Unknown spunea...

E un loc pe care mi-as dori sa-l vizitez, asta mai ales dupa ce am citit cartile Cellei Serghi.