marți, 8 ianuarie 2008

Golden Globe vs. Oscar

Ce poate fi mai important? Un glob de aur sau un unchi? Depinde pentru fiecare ce e mai valoros!? Si asta dupa ce ai tinut in mana o frunza de palmier? Mi se pare ca nu mai conteaza ce va lua Mungiu de acum inainte, dat fiind faptul ca a adunat cam tot ce se putea in materie de premii. Dar noi speram, si faptul ca am cucerit Palmierul avem ingamfarea sa credem ca vom cuceri si ultimele redute. Eu zic ca daca Globul de Aur va ajunge in palmaresul cinematografiei noastre, unchiul Oscar o sa vina sa stea la noi permanent. Daca predictiile mele se vor adeveri, mai avem putin pana pe luni, cand vom afla castigatorii de la Globuri. Oricum gala nu va fi, deci mai putine emotii si oricum Mungiu nu cred ca avea vreun costum pregatit, asa va putea privi conferinta de presa mai relaxat, iar daca va fi sa castige, o sa spunem ca i se cuvenea oricum premiul. Ma bucur ca nu va mai trebui sa facem tot felul de speculatii pe seama rochiilor actritelor, dar nicio grija, vine ceremonia americana de pe 24 februarie.

2 comentarii:

Anonim spunea...

...sau nu!
Mare mi-ar fi surpriza (placuta)sa aflam ca boicoteaza astia micii de la WGA si Oscarurile! O sa planga unii, neconsolati, dupa notorietatea pe care o puteau dobandi :))

clara marinescu spunea...

Da, nu este exclus. Daca se continua cu greva, sigur vom auzi premiatii de la microfoanele unei conferinte de presa. Unic in istoria americana...